co nowegoAktualności

Mistrzowski finał 18. edycji Superbrands Polska

Warszawa, 27 listopada 2024
cover-photo-2024

Uroczysta Gala finałowa, zorganizowana pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy Rafała Trzaskowskiego, zwieńczyła 18. polską edycję Superbrands.

Statuetki trafiły w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek.

Czytaj dalej >>>

Poznaliśmy wyniki badania Superbrands 2024

Warszawa, 28 lutego 2024

znamy-wyniki

Zakończyło się największe na polskim rynku badanie siły i wizerunku marek.

3,5 tysiąca konsumentów, przepytanych przez badaczy ARC Rynek i Opinia, wydało werdykt w oparciu o międzynarodową definicję, opisującą Superbrand jako markę, która „osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie; oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają, a korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.

Czytaj dalej >>>

 

Znamy Business Superbrands 2024

Warszawa, 15 stycznia 2024

bsb-grafika

Superbrands i Konfederacja Lewiatan wyłoniły najsilniejsze marki biznesowe na polskim rynku.

Poddając marki wnikliwej ocenie, eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej –  brali pod uwagę ich pozycję rynkową, jakość oferty, charakter relacji B2B, innowacyjność́ oraz zaangażowanie społeczne. Atutem była także wysoka dynamika rozwoju i pozycja marki na tle konkurencji.

Czytaj dalej >>>

 

Superbrands Polska po raz 18.

Warszawa, 13 grudnia 2023

superbrands-po-raz-18

Rusza kolejna edycja projektu, w ramach którego konsumenci i eksperci co roku wyłaniają najsilniejsze marki na polskim rynku.

Najpierw w badaniu realizowanym przez ARC Rynek i Opinia z długiej listy niemal 3 tysięcy marek konsumenckich, reprezentujących ponad 100 kategorii produktów i usług, 3,5 tysiąca respondentów wybierze te, którym najbliżej ich zdaniem do definicji Superbrands. Następnym krokiem będzie poddanie listy tak wyłonionych kandydatów do tytułu Superbrands Polska weryfikacji Rady Marek.

Czytaj dalej >>>

 

Nagroda Honorowa dla Agnieszki Holland – laudacja prof. Magdaleny Środy

Warszawa, 13 listopada 2023

nagroda-honorowa-2023

Laureatką Nagrody Honorowej Superbrands 2023 została reżyserka i scenarzystka Agnieszka Holland. Nagrodę w jej imieniu odebrała siostra, także reżyserka – Magdalena Łazarkiewicz. Laudację przygotowała prof. Magdalena Środa.

W 1550 roku toskański historyk sztuki Giorgio Vasari wydał książkę zatytułowaną „Żywoty najsławniejszych malarzy, rzeźbiarzy i architektów”(…). Bohaterowie książki Vasariego byli bowiem nie tylko artystami ale – jak państwo – innowatorami i przedsiębiorcami. Właśnie te renesansowe osobowości przychodzą na myśl gdy trzeba przedstawić Agnieszkę Holland.

Czytaj dalej >>>

 

Wielki finał XVII edycji Superbrands Polska

Warszawa, 8 listopada 2023

gala-superbrands_2023_panorama

Przedstawiciele marek konsumenckich i biznesowych, cieszących się największym uznaniem konsumentów i ekspertów, odebrali w środę w Warszawie statuetki Superbrands Polska. Laureatką Nagrody Honorowej dla supermarki osobistej została Agnieszka Holland.

O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki realizowanego przez ARC Rynek i Opinia badania, będącego największym sondażem siły i wizerunku marek w Polsce, oraz głosowania Rady Marek – stałego grona doradczego, złożonego z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie brandingu.

Czytaj dalej >>>

 

Rusza XVII edycja Superbrands Polska

Warszawa, 1 grudnia 2022

fkr_1016

Dziewięćdziesiąt krajów, kilkadziesiąt tysięcy laureatów i tyle samo historii sukcesu spisanych w Albumach, nazywanych „bibliami brandingu” – Superbrands od 1994 roku wyłania i nagradza najsilniejsze marki na rynkach. Właśnie rusza XVII edycja projektu w Polsce.

Trzy ostatnie odsłony Superbrands Polska przypadły na czas pełen niekończących się wyzwań – dla konsumentów, gospodarek, rynków i firm. Pandemia, a później wojna w Ukrainie udowodniły, jak ważne są silne marki, które w niepewnych warunkach mają wiedzę i zasoby, by trwać, szukać rozwiązań i znajdować je. Marki, które inspirują i dają przykład zaangażowania; które potrafią zrezygnować z tego, co opłacalne, na rzecz tego, co ważne i dobre dla świata i ludzi.

Czytaj dalej >>>

 

Silne marki na trudne czasy – finał XVI edycji Superbrands Polska

Warszawa, 21 września 2022

fkr_1113_panorama

Superbrands Polska po raz 16. nagrodziło najsilniejsze marki na krajowym rynku. Nagrodę Honorową, przyznawaną osobom, które w sposób szczególny przyczyniają się do budowy pozytywnego wizerunku Polski, otrzymała Adriana Porowska.

Przedstawiciele 26 marek odebrali dziś w Warszawie statuetki Superbrands Polska oraz Business Superbrands Polska. To unikatowe na rynku wyróżnienia, przyznawane za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy silnej marki – takiej, która oferuje użytkownikom istotne korzyści materialne i emocjonalne, wykraczające poza te dostarczane przez konkurencję, oraz pewność, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w kategorii.

Czytaj dalej >>>

 

Rusza XVI edycja Superbrands Polska

Warszawa, 13 stycznia 2022

fkr_1015_panorama

Organizacja Superbrands od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w blisko 90 krajach. W Polsce w ciągu 15 lat działalności metodologia selekcji laureatów przeszła ewolucję. Początkowo o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo głos zyskiwali konsumenci. Aktualnie wyniki poznajemy na podstawie połączenia wyników badania oraz głosowania Rady Marek.

Superbrand w moim rozumieniu jest wartością już samą w sobie. (…) Świadomość, zaangażowanie i wartości, które wynikają z jasno określonego DNA marki. Spójność i konsekwencja w działaniu bez względu na rynkowe trendy i zawirowania. Superbrand po prostu ma w sobie to „coś”, często trudne do wyjaśnienia, ale zawsze widoczne na pierwszy rzut oka i intuicyjnie wyczuwalne”. – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications (przedstawiciela Superbrands w Polsce).

Czytaj dalej >>>

 

Silne marki w nowej normalności – finał XV edycji Superbrands Polska

Warszawa, 30 września 2021

fkr_1573_panorama

30 września podczas uroczystej Gali przedstawiciele 33 najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku po raz piętnasty odebrali złote statuetki Superbrands.

Superbrands jest unikatowym na rynku wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę. Uzyskanie statusu Superbrand wzmacnia pozycję marki oraz utwierdza jej klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii.

Czytaj dalej >>>

 

Rusza XV edycja Projektu Superbrands Polska

Warszawa, 21 października 2020

fkr_1014_panorama

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands, który od ponad 25 lat na świecie i ponad 15 lat w Polsce, wyłania najsilniejsze marki na danym rynku – dzisiaj działa już w blisko 90 krajach.

Laureatów tegorocznej edycji poznamy w marcu 2021 roku.

Czytaj dalej >>>

 

Oskary marketingu wręczone – finał XIV edycji Superbrands Polska

Warszawa, 9 września 2020

gala_superbrands_2020_panorama

Rok 2020 wpisze się na kartach historii jako ten, w którym Covid-19 zatrzymał świat i nasze życie takie, jakie znamy, stając się przyczyną szeregu wydarzeń społeczno-gospodarczych i niespodziewanych zmian. Zmieniły się także marki. Pokazały nową jakość komunikacji i działań opartych o wartości takie jak solidarność, empatia, współpraca, odpowiedzialność, szacunek, zaufanie.

W tych okolicznościach odbyła się Gala Finałowa Superbrands, wieńcząca XIV edycję projektu. Po raz pierwszy w historii projektu, została w całości nagrana w studiu telewizyjnym.

Czytaj dalej >>>

 

Superbrands w czasie pandemii

Warszawa, 2020

fkr_1077_panorama

„Marka milcząca przestaje istnieć w głowach i sercach konsumentów” – Dorota Haller – dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska, ekspertka Rady Marek Superbrands Polska.

Wspieramy uczestników projektu Superbrands 2020 w komunikacji w czasie pandemii.

Czytaj dalej >>>

 

Superbrands Polska zaprasza na seminarium

Warszawa, 7 listopada 2020

sb-129_panorama

18 listopada o godzinie 15.00 w Szkole Głównej Handlowej Tomasz Ciąpała i Michał Grochala z Lancerto opowiedzą o drodze pod prąd na konkurencyjnym rynku. Prezentacji towarzyszyć będzie dyskusja z udziałem zaproszonych gości.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Czytaj dalej >>>

 

Kocha, lubi, szanuje…, czyli TOP 20 marek z tytułem Superbrands Polska 2020

Warszawa, 23 września 2019

sb-130_panorama

Znamy wyniki XIV edycji Superbrands – opowiedzieliśmy o nich 23 września 2019 na Business Mixerze Superbrands. Wśród obecnych gości nie zabrakło laureatów konkursu, członków Rady Marek oraz partnerów projektu.

Organizacja Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach. W Polsce w ciągu 14 lat działalności metodologia selekcji laureatów przeszła ewolucję. Początkowo o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo głos zyskiwali konsumenci. Aktualne wyniki poznajemy na podstawie połączenia wyników badania oraz głosowania Rady Marek.

Czytaj dalej >>>

 

Gala Finałowa XIII edycji Superbrands Polska

Warszawa, 9 maja 2019

gala-superbrandsb-5665_panorama

W tym roku na marketingowym czerwonym dywanie stanęło 30 laureatów tytułu Superbrands 2019. Nagrodę honorową otrzymał Paweł Pawlikowski, reżyser i scenarzysta, zdobywca Oskara i nagrody BAFTA za film „Ida”, twórca „Zimnej wojny” – nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes, nagrodą Europejskiej Akademii Filmowej i nominowanej do Oskara w trzech kategoriach.

Odbierając nagrodę honorową artysta znalazł się wśród uhonorowanych w ubiegłych latach osobistości takich jak Lech Wałęsa, Andrzej Wajda, Krzysztof Penderecki, Jerzy Buzek, Robert Lewandowski, Agnieszka Radwańska czy Janina Ochojska.

Czytaj dalej >>>

 

Czy sukces może być zapisany w DNA?

Warszawa, 7 grudnia 2018

fkr_1341panorama

Organizacja Superbrands od ponad 20 lat stoi na straży brandingu na świecie. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, dając inspirację do rozwoju kolejnym. Bieżąca, XIII edycja Konkursu w Polsce jeszcze raz skłania do zastanowienia – co w dzisiejszych czasach stanowi rzeczywisty wyróżnik marki. Jesteście ciekawi?

Zapraszamy do lektury wywiadu PRoto z Niną Kowalewską-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce.

 

Marki są super! XII edycja Superbrands Polska zakończona

Warszawa, 25 maja 2018

img_7164panorama

33 marki-laureatki tytułów: Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018; Janina Ochojska z nagrodą honorową za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym; Olga Tokarczuk wyróżniona za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA – za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.

Superbrands Polska nagrodziła supermarki i… superkobiety.

Czytaj dalej >>>