Superbrands w czasie pandemii

 

„Marka milcząca przestaje istnieć w głowach i sercach konsumentów” – Dorota Haller, Dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska, ekspertka Rady Marek Superbrands Polska.

Wspieramy uczestników projektu Superbrands 2020 w komunikacji w okresie pandemii Covid-19.

fkr_1077_panorama

Organizacja Superbrands od 25 lat stoi na straży brandingu na świecie. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, dając inspirację do rozwoju kolejnym.

Stoimy dziś razem w obliczu wyzwania, z jakim nie przyszło się mierzyć ludzkości od dekad.
Efekty podjętych decyzji i zaniechań będą odbijać się szerokim echem przez wiele kolejnych lat.
Szanowni Państwo, historię tworzymy TERAZ!

Nie bądź obojętny. Rozmawiaj z konsumentem. Opowiedz mu o tym co robisz. Powiedz o tym, że jesteś z nim i dla niego.

  • komunikuj pozytywne działania marki
  • pokaż jakiego wsparcia udzielasz
  • pokaż, że dbasz o wspólne dobro dla swojego konsumenta

Czy wiesz, że… po kryzysie, to wszystko co teraz komunikujesz, co robisz na zawsze zostanie w pamięci Twoich konsumentów i partnerów biznesowych?

Zróbmy to razem!

Wspieramy uczestników projektu Superbrands 2020 w komunikacji. Dołącz do nas!

Opowiemy o Waszych działaniach we wszelkich możliwych kanałach komunikacyjnych i w naszych mediach społecznościowych.

Zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem superbrands@superbrands.pl oraz pobrania prezentacji.
Dzięki działaniom Superbrands Polska oraz Partnerów Projektu dotrzesz do szerszego grona odbiorców z najbardziej wartościowym przekazem! Spotkajmy się na wrześniowej Gali!