O Superbrands

 

Od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce, porządkujemy świat marek – wyróżniamy najlepsze marki i wspieramy ich dalszy rozwój.

 

Superbrands:

 

Superliga najlepszych marek

piramida

Co roku bierzemy pod lupę ponad 2 000 marek konsumenckich. W proces oceny zaangażowanych jest ponad 15 tysięcy konsumentów oraz 50 ekspertów branżowych. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na nasze zlecenie przeprowadza niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie 15 tysięcy respondentów. Wyniki badania ważone są do struktury populacji ze względu na płeć i przedział wiekowy.

Marki, które pozytywnie przejdą Proces Certyfikacji, otrzymują certyfikat oraz tytuł Superbrands. Laureaci mogą bezpłatnie posługiwać się tytułem Superbrands (słownie informować o wyróżnieniu). Tytuł jest jednocześnie zaproszeniem do Klubu Superbrands, który daje dostęp do wszystkich świadczeń promocyjnych Superbrands.

Czytaj więcej o Klubie Superbrands

grafika_www1

Ponad 250 marek przystąpiło do Klubu Superbrands, a ich historie przedstawiono w 10 edycjach Albumu Superbrands Polska. Oto niektóre z nich:

 

ponad_240_marek

Superbrands na świecie

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują – osiągnęły rynkowy sukces.

Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Na fali sukcesu programu powstała koncepcja publikacji, honorującej najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach – Albumu Superbrands.

Marki zapraszane do Klubu Superbrands (w tym do Albumu) wybierane są w drodze niezależnych badań oraz w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Rady Marek, w skład których wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Do Klubu nie można się zgłosić – tylko marki, które przejdą przez proces selekcji i uzyskają w nim odpowiednie wyniki mogą uzyskać tytuł Superbrands oraz zaproszenie do Klubu. 

Organizacja Superbrands jest znana w 80 krajach na całym świecie. Opublikowała ponad 12,5 tys. studiów przypadku w ponad 250 Albumach, sprzedanych w milionie egzemplarzy. W ciągu 20 lat tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki.

superbrands-editions