Klub Superbrands
Zaproszenie do udziału w Klubie Superbrands otrzymują wyłącznie marki, które zostały wyróżnione tytułem Superbrands w danej edycji. Przywilejem wynikającym z członkostwa jest nie tylko dostęp do licznych pól eksploatacji wyróżnienia Superbrands, lecz także możliwość nawiązywania relacji biznesowych w gronie przedstawicieli najsilniejszych marek w Polsce.
Klub Superbrands korzyści
-
63% polskich konsumentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands.
Godło Superbrands
-
Albumy Superbrands prezentują historie sukcesu marek zrzeszonych w Klubie. Albumy stanowią idealny podarunek dla klientów firmy.
Album Superbrands
-
Gala Superbrands to prestiżowe spotkanie Klubu, w którym biorą udział przedstawiciele zarządów oraz dyrektorzy marketingu. Jest to doskonała okazja do networkingu na najwyższym szczeblu.
Gala Superbrands
-
Spotkania networkingowe Doskonała możliwość poznania osób, z którymi na co dzień nie ma możliwości porozmawiania w tak wąskim gronie. To okazja do wymiany ciekawych doświadczeń i pomysłów na przyszłość. To dobry punkt wyjścia do dalszej współpracy.
Spotkania networkingowe
-
Kampanie reklamowe realizowane na nośnikach outdoor i w kinach promują marki należące do Klubu.
Kampania reklamowa
-
Superbrands TV to usługa oferowana wyłącznie klientom Superbrands. Dzięki naszemu zespołowi produkcyjnemu z Nowego Jorku marki, które zostały laureatami mogą teraz stworzyć swoje prezentacje z albumu Superbrands w formie produkcji filmowych. SBTV tworzy wysokiej jakości materiały wideo dla swoich klientów Superbrands.
Superbrands TV
Raport
Badanie konsumenckie na potrzeby XVI edycji zrealizowane zostało w styczniu 2022 r., metodą CAWI, na próbie N = 3000 przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło ponad 2 500 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.
Ponad 300 marek przystąpiło do Klubu Superbrands w Polsce. Oto niektóre z nich:
Godło Superbrands
Godło Superbrands to graficzny symbol potwierdzający przynależność marki do elitarnego klubu najsilniejszych marek w Polsce. Godło jest jednocześnie najlepszą wizualną rekomendacją nie tylko dla obecnych, lecz również potencjalnych użytkowników produktu czy usługi. Od wielu lat marki podkreślają przynależność do Klubu, zamieszczając Godło Superbrands na swoich produktach, w materiałach korespondencyjnych z klientami i kontrahentami, a także w ogólnopolskich kampaniach reklamowych.
Badanie CAWI, n=15 034, ARC Rynek i Opinia, wrzesień 2016
Album Superbrands
Album Superbrands nazywany jest na świecie „biblią brandingu”. Ukazuje drogę do sukcesu najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na rynku oraz zawiera artykuły dotyczące idei brandingu napisane przez ekspertów tej dziedziny.
Nakład Albumu wynoszący 3000 egzemplarzy dystrybuowany jest pomiędzy członkami Klubu Superbrands i ich kontrahentami oraz czołowymi liderami opinii – ekspertami ds. marketingu i brandingu, prezesami i dyrektorami marketingu największych firm w Polsce, dziennikarzami zajmujących się tematyką marketingu, agencjami reklamowymi i PR oraz uczelnianymi bibliotekami.
Na życzenie Klubowiczów Album może mieć personalizowaną obwolutę, a case study marki może trafić do osobnego folderu reklamowego przeznaczonego dla kontrahentów właściciela marki.
Historie wszystkich marek zamieszczone w Albumach Superbrands Polska można przeczytać TU.
Gala Superbrands
Gala Superbrands jest wyjątkową okazją do spotkania przedstawicieli świata biznesu, marketingu, kultury i show biznesu w uroczystej atmosferze. Wręczeniu złotych statuetek Superbrands dla najsilniejszych marek na rynku polskim, reprezentowanych przez zarządy firm, towarzyszy przyznanie Nagrody Honorowej Superbrands dla osoby mającej szczególne zasługi w budowaniu wizerunku Polski.
Gala Superbrands Polska 2023 odbyła się 8 listopada w Hotelu Sheraton. Statuetki trafiły w ręce 27 marek biznesowych i konsumenckich. Laureatką Nagrody Honorowej została Agnieszka Holland.
Gala Superbrands Polska 2022 odbyła się 21 września w Hotelu Sheraton. Statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele 26 najsilniejszych marek na rynku. Nagrodę Honorową odebrała Adriana Porowska.
30 września 2021 r. podczas uroczystej Gali w Hotelu Sheraton w Warszawie przedstawiciele 33 najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku po raz piętnasty odebrali złote statuetki Superbrands. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu był „the new normal” – nowa normalność, która dopiero tworzy się we wciąż jeszcze pandemicznej rzeczywistości.
W 2021 roku w gronie laureatów Superbrands znalazły się:
Marki konsumenckie- Apart, AVIVA, Biovital, Blachotrapez, Cisowianka, Cleanic, DPD, Drutex, Ergo Hestia, Forbes, Gazeta.pl, Inka, KitchenAid, LEGO, Martini, Muszynianka, Onet, Tefal, Thermomix, TOK.FM, UNIQA, Viessmann, Wawel oraz Wirtualna Polska.
Marki biznesowe- AMS, BIG InfoMonitor, Europejski Fundusz Leasingowy, Raben Group, Ronson Development, Saatchi&Saatchi, Tork, Veolia, Volvo Trucks.
Dla gości Gali Finałowej, zebranych w hotelu Sheraton, wystąpiła Laura Godziejewska i jej Jazz Band.
W okolicznościach niepewności, braku stabilizacji rynku i jednocześnie na nowo odkrytych wartości, które się zrodziły w tym trudnym czasie odbyła się 9 września 2020 r. uroczysta Gala Finałowa Superbrands, która zakończyła XIV edycję projektu. W tym roku, wyjątkowo, po raz pierwszy w historii Superbrands, Gala w całości była nagrywana w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. W roli prowadzącego Galę uświetnił znakomity Maciej Stuhr, któremu towarzyszyła Nina Kowalewska–Motlik. Statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020: AMS, ANWIL, APART, AXA, BIOVITAL, BOSCH, CEKOL, CEWE, CISOWIANKA, COCCOLINO, CONTINENTAL, DEKORAL, DPD, DRUTEX, ERGO HESTIA, FIT&EASY, FORBES, GAZETA.PL, INNOGY, JAN NIEZBĘDNY, JEDYNKA, KOLASTYNA, LEGO, LUKSJA, LUX MED, M1, NATUREK, ONET, POLBRUK, PORCELANA ĆMIELÓW, SAATCHI & SAATCHI, THERMOMIX, TOŁPA, TORK, UNIQA, VELUX, WARTA, WIELKOPOLSKI, WIRTUALNA POLSKA.
Gala Superbrands 2019 odbyła się 9 maja 2019 r. w Hotelu Hilton w Warszawie. Nagroda honorowa, która corocznie jest przyznawana osobie, promującej wizerunek Polski za granicą trafiła w ręce Pana Pawła Pawlikowskiego- reżysera i scenarzysty, wybitnej osobowości świata filmowego. Patronat Honorowy nad Galą sprawował Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Pan Rafał Trzaskowski. Partnerami Gali byli: AMS, ARC, Communication Unlimited, Dragon Rouge, KinAds, Stratosfera, IAA, SGH, DPD, Forbes, Forbes Women, IMM, Newsweek, Proto, SHOW, THINKTANK, TOK FM, Twój Styl.
Gala Superbrands 2018 odbyła się 24 maja 2018 r. w Hotelu Europejskim w Warszawie. Nagroda honorowa, przyznana osobie, która najlepiej promuje wizerunek Polski za granicą trafiła w ręce Janiny Ochojskiej – działaczki społecznej i twórczyni Polskiej Akcji Humaniarnej (PAH). Partnerami Gali byli: THINKTANK, Agora, Proto, IMM i MMP.
Gala Superbrands edycji 2016/17 odbyła się 17 maja 2017 roku w Hotelu Sheraton. Nagroda Honorowa, przyznana osobie, która najlepiej promuje wizerunek nowoczesnej marki Polska za granicą, trafiła w ręce Krzysztofa Pendereckiego. Partnerami Gali byli Gaspol, ElPadre i EDC.
Zapraszamy do obejrzenia relacji z ubiegłorocznych gal:
X Gala Superbrands (2016)
IX Gala Superbrands (2015)
VIII Gala Superbrands (2014)
VII Gala Superbrands (2013)
VI Gala Superbrands (2012)
V Gala Superbrands (2011)
IV Gala Superbrands (2010)
III Gala Superbrands (2008)
II Gala Superbrands (2006)
I Gala Superbrands (2005)
Raport z badania
Raport dla kategorii, w której nagrodzona została marka będzie prezentował wskaźniki takie jak znajomość, korzystanie, polecanie oraz odradzanie. Wyniki przedstawione są na tle kategorii oraz w przecięciu przez płeć i wiek.
Networking
Dla członków Klubu Superbrands organizowane są spotkania networkingowe – kameralne wydarzenia dedykowane kadrze zarządzającej (członkom zarządów, dyrektorom marketingu) firm będących właścicielami marek uczestniczących w Klubie. Spotkania networkingowe pomagają nawiązać relacje biznesowe i prywatne wśród uczestników Klubu. Udział w warsztatach prowadzonych przez doświadczonych strategów CPC pozwala na wypracowanie wstępnych pomysłów na wspólne aktywności między markami zrzeszonymi w Klubie.
Kampania reklamowa
W ramach ogólnopolskiej kampanii kinowej (400 tysięcy odbiorców) oraz outdoorowej (City Light na warszawskich przystankach) prezentowane będą logotypy marek należących do Klubu.