Pawlonka-Telka Renata
Head of Marketing & Product Management Barlinek S.A.
Kilkuletnie doświadczenie zdobyte w Barlinek S.A. w na stanowisku Dyrektora Produktu oraz we współtworzeniu długoterminowych strategii biznesowych pozwoliło jej objąć stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Odpowiedzialna za strategię i rozwój portfela marek, komunikację oraz za zarządzanie portfelem produktów firmy. Wcześniej przez 12 lat związana była z branżą handlową, gdzie rozpoczynała przygodę z marketingiem. Przechodząc kolejno szczeble kariery zawodowej pełniła między innymi funkcje Menadżera ds. Marketingu, Merchandisingu, Menadżera HR oraz Wicedyrektora ds. Handlu. Jej długoletnie doświadczenie zawodowe podparte jest również wiedzą zdobywaną na studiach podyplomowych na Politechnice Świętokrzyskiej oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz licznych szkoleniach krajowych i zagranicznych. Absolwentka Studiów Podyplomowych Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Głównej Handlowej (kierunek Design Management).