Prof. UW dr hab. Dominika Maison
Właściciel i założycielka firmy Dom Badawczy Maison
Właściciel i założycielka firmy badań marketingowych Dom Badawczy Maison specjalizującej się w badaniach marek i komunikacji marketingowej. Od początku lat 90-tych zajmuje się badaniami marketingowymi. Autorka wielu publikacji i książek, między innymi: „Jakościowe badania marketingowe. Jak zrozumieć konsumenta”, „Badania marketingowe. Od teorii do praktyki”, „Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej”. Profesor Uniwersytetu Warszawskiego, pracownik naukowy Wydziału Psychologii. Prowadzi wykłady na temat psychologii reklamy, zachowań konsumenckich, badań marketingowych oraz emocji i motywacji. W latach 2003-2008 była prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) obecnie jest przedstawicielem ESOMAR na Polskę – największej międzynarodowej organizacji badań opinii i badań marketingowych (European Society for Opinion and Marketing Research).