Sanowski Paweł

Prezes Zarządu IMM SA

pawel-sanowski

Od 25 lat zarządza Instytutem Monitorowania Mediów, a od 2008 roku także spółką mediaTrust w Rumunii. Angażuje się w projekty na rzecz rozpowszechniania wiedzy o komunikacji marketingowej i jej znaczeniu w biznesie. Jest członkiem jury prestiżowych konkursów związanych z marketingiem i PR, w tym Złotych Spinaczy Związku Firm Public Relations. Zasiada w Radzie Marek Superbrands.. Od dwóch dekad wykłada o metodach analityki danych z mediów, znaczeniu medialności marek oraz ich reputacji między innymi w Szkole Głównej Handlowej. 

W pracy stara się zachowywać równowagę zgodną ze skandynawskim modelem work-life balance. Stale szuka rozwiązań, które usprawniają codzienne procesy. Lubi proste rozwiązania, dobrą organizację pracy i ceni bezpośredniość w komunikacji. Ponad systemy i tabelki stawia ludzi, bo to oni są największą wartością, która tworzy firmę i ją rozwija.