Mońka Beata

CEO Art of Networking; Steering & Audit Committee Member Raiffeisen International

2025_monka_beata

Ekonomistka (SGH i Swinburne University of Technology, Melbourne), C- level menedżerka z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w transformacji, business development w Polsce i na rynkach międzynarodowych, doradztwie strategicznym, M&A, komunikacji, crisis management oraz tworzeniu platform komunikacyjnych opartych o główne trendy – m.in AI, ESG.

Kierowała firmami i zajmowała kluczowe stanowiska zarządcze w wiodących grupach z sektora TMTE w  Polsce, m.in: CANAL+ Cyfrowy ( Vivendi), Young & Rubicam Brands Polska (WPP), Omnicom/DBB Group, Axel Springer Polska oraz GBC (Rzeczpospolita, Bloomberg, Parkiet); doradzała UE ds. MŚP oraz innowacji. Zaangażowana w rozwój biznesu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji (m.in. Arabia Saudyjska, ZEA, Chiny). 

Certyfikowany mentor EMCC. Aktywnie działa w prestiżowych organizacjach biznesowych, m.in. YPO oraz International Leaders Forum; członkini  Prezydium Rady Przedsiębiorców, MBA Advisory Board i wykładowczyni Akademii L. Koźmińskiego ; współautorka studiów podyplomowych (Akademia Przywództwa Kobiet). Pomysłodawczyni i współorganizatorka BrandMe CEO i innych inicjatyw skupionych wokół promowania i rozwijania autentycznego przywództwa, a także  wspierających zdolną młodzież.  Motto życiowe: „Never underestimate the power of passion”.