Marka Medicover bohaterką drugiego z cyklu spotkań Superbrands i SGH – Wielkie Marki od Kuchni.

6 kwietnia 2017 roku odbyło się drugie spotkanie z cyklu Wielkie Marki od Kuchni. Jego bohaterką była marka Medicover, której historię dynamicznego rozwoju przedstawiła Dorota Haller – Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji.

Wielkie Marki od Kuchni to cykl otwartych seminariów, który ma służyć popularyzacji tematu zarządzania marką. W ramach projektu menedżerowie najskuteczniejszych firm działających w Polsce i za granicą, będący gestorami najsilniejszych marek, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem prezentując najlepsze praktyki z zakresu strategii marek na rynku polskim i na rynkach zagranicznych. Prezentacji każdego z opisów przypadków towarzyszy dyskusja z udziałem zaproszonych praktyków oraz przedstawicieli świata nauki.

6 kwietnia, w murach najstarszej ekonomicznej uczelni w Polsce, zagościła marka Medicover. Uczestników spotkania powitała dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH oraz Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.

Dorota Haller – Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji, przeprowadziła słuchaczy przez ponad dwie dekady dynamicznego rozwoju marki, podkreślając wielokrotnie, że pierwotna idea założycieli Always Be Communicating przez cały czas jest bardzo bliska marce. Tożsamość marki ma swój fundament w wartościach firmy, z których kluczowa jest pasja dla jakości – wyznaczająca standardy pracy w Medicover.

Dorota Haller przedstawiła Medicover jako firmę otwartą na innowacje, która mimo swojej skali (140 własnych placówek, ponad 1,8 tys, placówek partnerskich, obecność w 14 krajach, 14 000 pracowników) zachowuje ducha startupu, a decyzje o wdrożeniu nowych rozwiązań podejmowane są błyskawicznie.

Podczas spotkania można było dowiedzieć się o wyjątkowych wyzwaniach, stojących przed marketerem pracującym w branży usług zdrowotnych – szereg ograniczeń prawnych pozwala jedynie na informowanie pacjentów o dostępnej ofercie, a większość danych o klientach (pacjentach) chroni tajemnica lekarska. Dorota Haller podkreśliła różnice między innymi kategoriami usług, z którymi była zawodowo związana (linie lotnicze, bankowość) – Medicover bardzo sobie ceni otrzymywanie informacji zwrotnej od pacjentów, na tej podstawie firma nie tylko poprawia jakość obsługi, ale też modyfikuje produkty i wprowadza nowe rozwiązania.

Kolejne spotkania z cyklu Wielkie marki od Kuchni odbędą się wkrótce. Na profilu Superbrands Polska na Facebooku zamieszczane będą informacje o wydarzeniach www.facebook.com/superbrands.polska

 

dsc_0117  dsc_0100

wielkiemarki2-jpg