Marek Szafarz
Dyrektor Działu Marketingu Grupa TVN
Absolwent wydziału Zarządzanie i Marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz niedoszły absolwent wydziału Rusycystyki i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczął już na studiach jako dziennikarz Działu Ekonomicznego Życia Warszawy. Był odpowiedzialny za tematykę finansową oraz redagował autorską, cotygodniową rubrykę „Bankowość i Finanse”. W 1996 roku dołączył jako Junior Media Planner do polskiego oddziału Optimum Media gdzie pracował do 1999 r. dochodząc do stanowiska New Business Managera. Przez pierwszy rok swojej pracy w Optimum Media odpowiadał za planowanie kampanii reklamowych dla klientów agencji. W późniejszym okresie zajął się pozyskiwaniem nowych kontraktów i rozwojem biznesu. W 1999 r. objął stanowisko Zastępcy, a później Dyrektora Biura Marketingu i Promocji w Centralnym Zarządzie Poczty Polskiej. Po roku przeszedł do telewizji TVN na stanowisko Dyrektora Działu Marketingu. Po połączeniu TVN S.A. z TVN24 Sp. z o.o. został Dyrektorem Działu Marketingu Grupy TVN i odpowiada za marketing wszystkich kanałów telewizyjnych należących do tej firmy. Poza pracą uwielbia nurkowanie i fotografie podwodną, inne sporty wodne oraz strzelectwo (jest m.in. Szefem Sekcji Strzeleckiej TVN).