Kalkhoff Marcin

Doradca Strategiczny ds. Marketingu i Komunikacji Branddoctor

mid_marcinkalkhoff

 

Wszystkożerna hybryda o technicznym wykształceniu z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Jako BrandDoctor od 2004 roku konsultant strategicznego zarządzania marką. Tworzył strategie marek i komunikacji, m.in.: dla Szpitala Medicover, Ramy, Knorra, Absolut Vodka, Bakallandu, Jacka Daniel’sa, Chipity, Ibupromu, Tchibo, Tymbarku, czy międzynarodowych graczy z sektora MLM. W ramach projektów konsultingowych kierował marketingiem Szpitala Medicover, był Dyrektorem Strategii w LOWE Warsaw oraz HYPERmedia/ ISOBAR, a wcześniej, jako Pełnomocnik Zarząd ds. Wizerunku, kierował działem marketingu w Grupie O2 (dziś WP). Twórca i partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki” oraz „Praktyka Brandingu”. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.