Łoś Arkadiusz
Brand Consulting Director, Dragon Rouge
Strateg marketingowy, brand consultant, design facilitator, mentor, trener i menedżer.
Od ponad 20 lat w branży kreatywnej, a od ponad 10 lat związany z Dragon Rouge Warszawa, międzynarodową agencją strategii i projektowania marek, w której kieruje zespołem marek korporacyjnych i usługowych. Na co dzień zajmuje się doradztwem dla zarządów i firm w kontekście transformacji wizerunkowych marek jak również tworzeniem innowacji i wprowadzaniem nowych konceptów i marek na rynek. Na koncie ma kilkadziesiąt kompleksowych projektów brandingowych i re-brandingowych, w tym wiele nagradzanych w Polsce i za granicą. Współautor marki InPost, jednej z najbardziej lubianych marek w Polsce – z brandem pracuje od 2019 roku, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Współtworzył, wraz z zespołem, strategię marki, jej tożsamość wizualną, komunikację oraz specyficzny styl językowy, który wszedł do języka potocznego.
Projekty prowadzone przez Arka były wielokrotnie nagradzane w Polsce i za granicą (m.in. Effie Awards, Innovation, Transform Awards czy Rebrand 100 Global Awards). Jest on także wieloletnim wykładowcą, a wcześniej także członkiem Rady Programowej Szkoły Strategii Marki SAR. Mówca na licznych konferencjach i podcastach branżowych w Polsce i za granicą, autor tekstów nt. strategii marek i brandingu oraz juror konkursów branżowych. Mentor w Programie Mentoringowym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.