Kongresu Wiedzy PRoto „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy”

8 października 2025 w Centrum Konferencyjnym POLIN kolejna edycja Kongresu Wiedzy PRoto.pl „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy”. Tym razem Organizatorzy skupią się na sposobach budowania rozpoznawalności marki, która realnie wpływa na decyzje zakupowe i wzmacnia pozycję rynkową firm. Superbrands Polska jest partnerem wydarzenia.

Tematem przewodnim kongresu będą sposoby budowania rozpoznawalności marki, która realnie wpływa na decyzje zakupowe i wzmacnia pozycję rynkową firm.

Znakomici eksperci z branży marketingowej (część z nich jest członkami Rady Marek Superbrands!) pomogą odkryć, jak medialność marki może stać się jej siłą napędową – na scenie pojawią się m.in. Jacek Kotarbinski, PhD, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka (she/her), Łukasz Kosuniak, Marek Myslicki, Maciej Ślusarek, Marcel Kiełtyka czy Maja Musznicka-Janiec.

W programie m.in.:

  • Panel dyskusyjny „Marka jako siła napędowa sprzedaży – jak strategicznie łączyć wizerunek z wynikami biznesowymi
  • Budowanie świadomości marki – efektywne strategie i kanały komunikacji w B2B, B2C i H2H
  • Miks medialny w praktyce – jak budować zasięg, rozpoznawalność i wpływ marki?
  • Prawo do wizerunku – jak chronić markę i reputację w dobie szybkiego obiegu informacji?
  • Influencer marketing jako narzędzie budowania medialności i wiarygodności marki
  • Panel dyskusyjny „Zaufanie w kryzysie? Rola mediów społecznościowych, dezinformacji i etyki w komunikacji marki”

Podczas konferencji odbędą się również warsztaty poświęcone analityce danych z mediów oraz kreatywnemu wykorzystaniu narzędzi AI w budowaniu marki – liczba miejsc jest ograniczona.

Dla kogo?
Tegoroczny Kongres jest skierowany do osób zajmujących się marketingiem, PR-em, komunikacją i sprzedażą. Organizatorzy stawiają na praktyczne podejście: pokażą najnowsze trendy, konkretne case studies i sprawdzone narzędzia, które można zacząć wykorzystywać od razu po wydarzeniu.

Korzyści dla uczestników

  • Ekspercka wiedza – prelekcje prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień budują silne marki i zarządzają ich obecnością w mediach.
  • Praktyczne rozwiązania – sprawdzone strategie i case studies do wykorzystania w działaniach marketingowych, PR-owych i sprzedażowych.
  • Najnowsze narzędzia – dostęp do wiedzy o aktualnych technologiach, analityce i narzędziach AI, które wspierają rozwój marki w środowisku cyfrowym.
  • Certyfikat uczestnictwa – potwierdzenie zdobytej wiedzy i rozwiniętych kompetencji przydatne w budowaniu ścieżki zawodowej.

Szczegółowe informacje oraz bilety są dostępne na stronie https://kongreswiedzy.proto.pl/
Partnerami Kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, CONREGO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations, IAB Polska, Polska Organizacja Reklamodawców, Superbrands.
Patroni medialni: „Press”, „My Company Polska”, „Online Marketing Magazyn”, „PR Manager”, „Social Media Manager”, „Nowa sprzedaż”
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

silna-marka-w-cyfrowym-swiecie-ewolucja-i-trendy-1920-x-660-px-3