Okularczyk Katarzyna
Segment Marketing Manager Europa Środkowa i Wschodnia
Katarzyna Okularczyk dołączyła do zespołu IBM Polska w styczniu 1999 i rozpoczęła pracę na stanowisku analityka rynku dla działu usług. W 2001 roku została oddelegowana do Paryża, gdzie objęła stanowisko analityka rynku dla Europy Centralnej i Środkowej oraz Afryki. W 2005 roku pracowała w centrali regionalnej w Wiedniu. W styczniu 2006 roku, objęła stanowisko Dyrektora Marketingu, w lutym 2009 roku – stanowisko Dyrektora Marketingu, Komunikacji i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Od 2011 roku była również odpowiedzialna za Litwę, Łotwę i Estonię. Od marca 2015 roku zajmuje stanowisko Segment Marketing Manager w Europie Środkowej i Wschodniej. Aktywnie działa w organizacjach współpracujących z dyrektorami marketingu w Polsce. W marcu 2015 roku została członkiem zarządu organizacji Marketing 4 Business. W zeszłym roku była jurorem w europejskiej edycji EFFIE, kilkakrotnie zasiadała w jury polskiej edycji. Tytuł magistra uzyskała w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na wydziale Zarządzania i Marketingu. Jest absolwentką Chartered Institute of Marketing. Ukończyła również IBM Marketing Leadership Development Program.