Karolczak Karolina
Ekspert
Posiada 15-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla międzynarodowych korporacji, oraz polskich liderów rynku gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Wielokrotnie do jej zadań należało współtworzenie polityki handlowej, implementacja strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Ambasadorka programu „Marka jest kobietą” który jest dedykowany przedsiębiorczym kobietom szukającym realizacji w życiu zawodowym i osobistym. Laureatka najlepszej prezentacji eksperckiej – podczas konferencji „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż” MARKETING PROGRESS 2015. Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych poświęconych mikrotrendom, zagadnieniom pricing’u behawioralnemu, strategiom sprzedaży, wysokim standardom obsługi klienta oraz budowaniu silnych marek na rynku.