Rewaj Joanna
Strategy & Innovation Expert, Dragon Rouge
Strategy & Innovation Expert oraz brand coach w warszawskim biurze Dragon Rouge. Odpowiedzialna za wsparcie strategiczne marek konsumenckich w projektach brandingowych, w szczególności w projektach typu NPD. Związana zawodowo z brand marketingiem od 1997 roku, zarówno jako konsultant po stronie agencji strategicznych i brandingowych, jak i po stronie klienta – jako dyrektor strategii marki w Grupie TP (obecnie Orange) oraz Insight Manager i konsultant wewnętrzny w SABMiller. Członek Rady Marek Superbrands od 2012 roku.
———————————————
Która marka najwięcej dla Ciebie znaczy i dlaczego?
Wszystkie marki, które są dowodem na to, że na świecie jest mnóstwo kreatywnych i wrażliwych ludzi, którzy potrafią jednocześnie pracować, bawić się i robić coś użytecznego dla otoczenia. Moim ulubionym przykładem jest amerykańska marka środków czystości Method, czyli ‘People against dirty’. Nie dość, że skuteczni w swojej kategorii, to jeszcze dobrzy dla planety i ludzi. A w dodatku ładni, zabawni i inteligentni. Sprzątanie z nimi to musi być czysta przyjemność. Możliwe, że to wpływ klimatu San Francisco?