Goch-Kenawy Paulina
Współzałożycielka CultureTellers
Filozofka i semiotyczka, konsultantka z powodzeniem prowadząca projekty na rynku krajowym i rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Piętnastoletnie doświadczenie w badaniach semiotycznych wykorzystuje w Culture Tellers – jedynej na rynku firmie łączącej perspektywę kulturową, wyzwania komunikacyjne, technologiczne i strategiczne, dostarczającej insightów i analiz kulturowych.
Autorka licznych tekstów z zakresu wykorzystania semiotyki i wiedzy kulturowej do budowania wartości marek. Publikowała m.in. w „Harvard Business Review”, „Marketing w Praktyce”, „Świat Hoteli” oraz internetowych serwisów branżowych: „Marketing przy Kawie” czy „Nowy Marketing”.
Prelegentka licznych konferencji, w tym międzynarodowej konferencji poświęconej semiotyce komercyjnej i innowacji – Semiofest, Kongresu PTBRiO oraz Impact Academy („Kultura źródłem innowacji marki”).