Marki korporacyjne oraz marki dla biznesu to dwie duże kategorie marek, które złożyły się na marki biznesowe poddane Procesowi Certyfikacji Business Superbrands. Na początkowej liście marek biznesowych znalazło się 308 pozycji.
W związku ze specyfiką marek biznesowych, w Procesie Certyfikacji Business Superbrands uczestniczyli wyłącznie eksperci Rady Marek Superbrands. Eksperci oceniali wizerunkową siłę marek w odniesieniu do polskiego rynku. W tym celu posługiwali się skalą ciągłą od „bardzo słaba marka” do „bardzo silna marka”. Średnia ocen wymagana do uzyskania Certyfikatu Business Superbrand została podwyższona, tym samym wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne. W siódmej edycji Certyfikat Business Superbrands, uprawniający do używania tytułu Business Superbrand otrzymało jedynie 85 marek biznesowych. Listę laureatów tytułu Business Superbrand 2013 można zobaczyć tutaj.