Łoś Arkadiusz
Brand Consulting & CI Director Dragon Rouge
Strateg z kilkunastoletnim doświadczeniem. W Dragon Rouge od 2010, gdzie odpowiada za kompleksowe projekty tworzenia, repozycjonowania i rebrandingu marek. Dba o to by strategia marki znajdowała właściwe odzwierciedlenie w designie. Wcześniej pracował w spółkach z Grupy DDB, początkowo w agencji interaktywnej Tribal DDB, później w agencji reklamowej DDB Warszawa. Od 2004 roku współtworzył Corporate Profiles Consulting, agencję marketingu strategicznego, gdzie ostatnio pracował jako szef jednego z zespołów konsultantów. Tworzył projekty m.in. dla: Eurobanku, Orange, Warty, Leroy Merlin, Banku BPH, Providenta, Grupy Żywiec, Sygnity, Onetu, Topexu czy PGNiG. Członek Rady Programowej i wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Brand Design pod egidą Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wykłada również na studiach z zarządzania marketingowego na Uniwersytecie w Łodzi. Autor licznych artykułów nt. brandingu do prasy branżowej i biznesowej.
———————————————
Która marka najwięcej dla Ciebie znaczy i dlaczego?
Mam szczególny sentyment do Kazimierza Dolnego za szczególny brand experience, który ujawnia się dopiero gdy cała weekendowa gawiedź wyjedzie i miasto wchodzi w „tryb offline”.