Aktualności Superbrands

Superbrands Polska 2025: zakończył się proces certyfikacji marek konsumenckich

Znamy już wyniki badania siły i wizerunku marek oraz oceny Rady Marek. Wyłonienie najsilniejszych brandów na polskim rynku odbyło się w odświeżonej formule, jeszcze lepiej uwzględniającej zaangażowanie konsumentów w relacje z marką. – W 19. edycji zdecydowaliśmy się na lifting projektu – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. na Polskę. –…

Bonikowska Małgorzata

malgorzata-bonikowska_www

Prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych i ośrodka THINKTANK.

Od 20 lat kieruje Centrum Stosunków Międzunarodowych, jednym z najstarszych polskich think tanków zajmujących się stosunkami i bezpieczeństwem międzynarodowym. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim i Uczelni Vistula. Doktor nauk humanistycznych, specjalizuje się w problematyce stosunków międzynarodowych (ze szczególnym uwzględnieniem Unii Europejskiej) oraz komunikacji w instytucjach publicznych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (italianistyka), paryskiej Sorbony (historia i nauki polityczne) i PWST (historia kultury), ukończyła dwa programy studiów doktorskich – w Polsce…

Business Superbrands 2025 – znamy wyniki obrad ekspertów

Wiadomo już, które marki mogą cieszyć się statusem Business Superbrands 2025 – najsilniejszych na polskim rynku B2B. Wybrali je eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan. Superbrands to międzynarodowa organizacja, która od 1994 roku na świecie i od 2005 roku w Polsce wyłania i nagradza najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe. Przyznanie powszechnie rozpoznawalnego Godła opiera na przejrzystym systemie certyfikacji, popartym…

Start 19. edycji Superbrands Polska

Niebawem rusza badanie, w ramach którego zostaną wyłonione obecne na polskim rynku marki konsumenckie najlepiej wypełniające definicję „Superbrands”. Wyniki poznamy w połowie lutego. Oceny marek biznesowych w najbliższych dniach podejmą się branżowi eksperci konfederacji Lewiatan. Badanie konsumenckie zostanie przeprowadzone przez panel Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej ponad 5 tysięcy osób w wieku od 18 do…

Mistrzowski finał 18. edycji Superbrands Polska

Uroczysta Gala finałowa, zorganizowana pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy Rafała Trzaskowskiego, zwieńczyła 18. polską edycję Superbrands. Statuetki trafiły w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek. Badanie, na podstawie którego wyłonione zostały marki-laureatki, zostało zrealizowane na…