Klub Superbrands

 

Zaproszenie do udziału w Klubie Superbrands otrzymują wyłącznie marki, które zostały wyróżnione w jednym z projektów Superbrands.

Przywilejem wynikającym z członkostwa jest nie tylko dostęp do licznych pól eksploatacji wyróżnienia Superbrands, lecz także możliwość nawiązywania relacji biznesowych w gronie przedstawicieli najsilniejszych marek w Polsce.

 

klub_nawww

 

Ponad 250 marek przystąpiło do Klubu Superbrands w Polsce. Oto niektóre z nich:

firmy_superbrands

Godło Superbrands

 

Godło Superbrands to graficzny symbol potwierdzający przynależność marki do elitarnego klubu najsilniejszych marek w Polsce. Godło jest jednocześnie najlepszą wizualną rekomendacją nie tylko dla obecnych, lecz również potencjalnych użytkowników produktu czy usługi. Od wielu lat marki podkreślają przynależność do Klubu, zamieszczając Godło Superbrands na swoich produktach, w materiałach korespondencyjnych z klientami i kontrahentami, a także w ogólnopolskich kampaniach reklamowych.

godla17

62,8% konsumentów chętniej sięga po markę, przy której znajduje się Godło Superbrands
Badanie CAWI, n=15 034, ARC Rynek i Opinia, wrzesień 2016

 

jakosc,zaufanie,reputacja-chart godlo-badanie-wykres

 

Przykłady wykorzystania godła

On-line

Druk

Produkt / opakowanie

Outdoor

Reklama TV

Placówki

Album Superbrands

Album Superbrands nazywany jest na świecie „biblią brandingu”. Ukazuje drogę do sukcesu najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na rynku oraz zawiera artykuły dotyczące idei brandingu napisane przez ekspertów tej dziedziny.

Nakład Albumu wynoszący 3000 egzemplarzy dystrybuowany jest pomiędzy członkami Klubu Superbrands i ich kontrahentami oraz czołowymi liderami opinii – ekspertami ds. marketingu i brandingu, prezesami i dyrektorami marketingu największych firm w Polsce, dziennikarzami zajmujących się tematyką marketingu, agencjami reklamowymi i PR oraz uczelnianymi bibliotekami.

Na życzenie Klubowiczów Album może mieć personalizowaną obwolutę, a case study marki może trafić do osobnego folderu reklamowego przeznaczonego dla kontrahentów właściciela marki.

Historie wszystkich marek zamieszczone w Albumach Superbrands Polska można przeczytać TU.

 

Gala Superbrands

Gala Superbrands jest wyjątkową okazją do spotkania przedstawicieli świata biznesu, marketingu, kultury i show biznesu w uroczystej atmosferze. Wręczeniu złotych statuetek Superbrands dla najsilniejszych marek na rynku polskim, reprezentowanych przez zarządy firm, towarzyszy przyznanie Nagrody Honorowej Superbrands dla marki mającej szczególne zasługi w budowaniu wizerunku Polski. Od 2012 roku podczas Gali wręczana jest nagroda Culture.pl Superbrands dla najsilniejszej marki z obszaru kultury.

Gala Superbrands edycji 2015/16 odbyła się 17 maja 2016 roku w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Nagroda Honorowa, po raz drugi już przyznana osobie, która najlepiej promuje wizerunek nowoczesnej marki Polska za granicą, po Robercie Lewandowskim, trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej. Nagrodę Culture.pl Superbrands przyznano Mariuszowi Trelińskiemu oraz Borisowi Kudliczce. Partnerami Głównymi Gali były marki RWE, Martini oraz DPD.

 

 

Zapraszamy do obejrzenia relacji z ubiegłorocznych gal:

IX Gala Superbrands (2015)

VIII Gala Superbrands (2014)

VII Gala Superbrands (2013)

VI Gala Superbrands (2012)

V Gala Superbrands (2011)

IV Gala Superbrands (2010)

III Gala Superbrands (2008)

II Gala Superbrands (2006)

I Gala Superbrands (2005)

Networking

Dla członków Klubu Superbrands cyklicznie organizowane są spotkania Business Mixer – kameralne wydarzenia dedykowane kadrze zarządzającej (członkom zarządów, dyrektorom marketingu) firm będących właścicielami marek uczestniczących w Klubie. Podczas spotkania goście rozmawiają na tematy z dziedziny marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy czy PR. Do prowadzenia dyskusji i inspirujących prezentacji zapraszani są eksperci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Business Mixery dają możliwość networkingu w gronie liderów.