Klub Superbrands

Zaproszenie do udziału w Klubie Superbrands otrzymują wyłącznie marki, które zostały wyróżnione tytułem Superbrands w danej edycji.

Przywilejem wynikającym z członkostwa jest nie tylko dostęp do licznych pól eksploatacji wyróżnienia Superbrands, lecz także możliwość nawiązywania relacji biznesowych w gronie przedstawicieli najsilniejszych marek w Polsce.

 

Ponad 250 marek przystąpiło do Klubu Superbrands w Polsce. Oto niektóre z nich:

firmy_superbrands

Godło Superbrands

 

Godło Superbrands to graficzny symbol potwierdzający przynależność marki do elitarnego klubu najsilniejszych marek w Polsce. Godło jest jednocześnie najlepszą wizualną rekomendacją nie tylko dla obecnych, lecz również potencjalnych użytkowników produktu czy usługi. Od wielu lat marki podkreślają przynależność do Klubu, zamieszczając Godło Superbrands na swoich produktach, w materiałach korespondencyjnych z klientami i kontrahentami, a także w ogólnopolskich kampaniach reklamowych.

godla17

62,8% konsumentów chętniej sięga po markę, przy której znajduje się Godło Superbrands
Badanie CAWI, n=15 034, ARC Rynek i Opinia, wrzesień 2016

 

jakosc,zaufanie,reputacja-chart godlo-badanie-wykres

 

Album Superbrands

Album Superbrands nazywany jest na świecie „biblią brandingu”. Ukazuje drogę do sukcesu najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na rynku oraz zawiera artykuły dotyczące idei brandingu napisane przez ekspertów tej dziedziny.

Nakład Albumu wynoszący 3000 egzemplarzy dystrybuowany jest pomiędzy członkami Klubu Superbrands i ich kontrahentami oraz czołowymi liderami opinii – ekspertami ds. marketingu i brandingu, prezesami i dyrektorami marketingu największych firm w Polsce, dziennikarzami zajmujących się tematyką marketingu, agencjami reklamowymi i PR oraz uczelnianymi bibliotekami.

Na życzenie Klubowiczów Album może mieć personalizowaną obwolutę, a case study marki może trafić do osobnego folderu reklamowego przeznaczonego dla kontrahentów właściciela marki.

Historie wszystkich marek zamieszczone w Albumach Superbrands Polska można przeczytać TU.

 

Gala Superbrands

Gala Superbrands jest wyjątkową okazją do spotkania przedstawicieli świata biznesu, marketingu, kultury i show biznesu w uroczystej atmosferze. Wręczeniu złotych statuetek Superbrands dla najsilniejszych marek na rynku polskim, reprezentowanych przez zarządy firm, towarzyszy przyznanie Nagrody Honorowej Superbrands dla marki mającej szczególne zasługi w budowaniu wizerunku Polski. Od 2012 roku podczas Gali wręczana jest nagroda Culture.pl Superbrands dla najsilniejszej marki z obszaru kultury.

Gala Superbrands edycji 2016/17 odbyła się 17 maja 2017 roku w Hotelu Sheraton. Nagroda Honorowa, przyznana osobie, która najlepiej promuje wizerunek nowoczesnej marki Polska za granicą, trafiła w ręce Krzysztofa Pendereckiego. Partnerami Gali byli Gaspol, ElPadre i EDC.

 

 

Zapraszamy do obejrzenia relacji z ubiegłorocznych gal:
X Gala Superbrands (2016)

IX Gala Superbrands (2015)

VIII Gala Superbrands (2014)

VII Gala Superbrands (2013)

VI Gala Superbrands (2012)

V Gala Superbrands (2011)

IV Gala Superbrands (2010)

III Gala Superbrands (2008)

II Gala Superbrands (2006)

I Gala Superbrands (2005)

Raport z badania

Raport dla kategorii, w której nagrodzona została marka będzie prezentował wskaźniki takie jak znajomość, korzystanie, polecanie oraz odradzanie. Wyniki przedstawione są na tle kategorii oraz w przecięciu przez płeć i wiek.

Networking

Dla członków Klubu Superbrands organizowane są spotkania networkingowe – kameralne wydarzenia dedykowane kadrze zarządzającej (członkom zarządów, dyrektorom marketingu) firm będących właścicielami marek uczestniczących w Klubie. Spotkania networkingowe pomagają nawiązać relacje biznesowe i prywatne wśród uczestników Klubu. Udział w warsztatach prowadzonych przez doświadczonych strategów CPC pozwala na wypracowanie wstępnych pomysłów na wspólne aktywności między markami zrzeszonymi w Klubie.

Kampania reklamowa

W ramach ogólnopolskiej kampanii kinowej (270 tysięcy odbiorców) oraz outdoorowej (City Light na warszawskich przystankach) prezentowane będą logotypy marek należących do Klubu.