Klub Superbrands

Zaproszenie do udziału w Klubie Superbrands otrzymują wyłącznie marki, które zostały wyróżnione tytułem Superbrands w danej edycji. Przywilejem wynikającym z członkostwa jest nie tylko dostęp do licznych pól eksploatacji wyróżnienia Superbrands, lecz także możliwość nawiązywania relacji biznesowych w gronie przedstawicieli najsilniejszych marek w Polsce.

Klub Superbrands korzyści

  • 63% polskich konsumentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands.

    godło

    Godło Superbrands

  • Albumy Superbrands prezentują historie sukcesu marek zrzeszonych w Klubie. Albumy stanowią idealny podarunek dla klientów firmy.

    Album Superbrands 2019

    Album Superbrands

  • Gala Superbrands to prestiżowe spotkanie Klubu, w którym biorą udział przedstawiciele zarządów oraz dyrektorzy marketingu. Jest to doskonała okazja do networkingu na najwyższym szczeblu.

    gala

    Gala Superbrands

  • Spotkania networkingowe Doskonała możliwość poznania osób, z którymi na co dzień nie ma możliwości porozmawiania w tak wąskim gronie. To okazja do wymiany ciekawych doświadczeń i pomysłów na przyszłość. To dobry punkt wyjścia do dalszej współpracy.

    Networking Superbrands

    Spotkania networkingowe

  • Kampanie reklamowe realizowane na nośnikach outdoor i w kinach promują marki należące do Klubu.

    kampania

    Kampania reklamowa

  • Superbrands TV to usługa oferowana wyłącznie klientom Superbrands. Dzięki naszemu zespołowi produkcyjnemu z Nowego Jorku marki, które zostały laureatami mogą teraz stworzyć swoje prezentacje z albumu Superbrands w formie produkcji filmowych. SBTV tworzy wysokiej jakości materiały wideo dla swoich klientów Superbrands.

    raport

    Superbrands TV

Raport

Badanie konsumenckie na potrzeby XIV edycji zrealizowane zostało w lipcu 2019 r., metodą CAWI, na próbie N = 10 000 przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło ponad 2 000 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.

Dla każdej kategorii wspólnie z ARC Rynek i Opinia oferujemy raporty z badania.

W raportach znaleźć można następujące dane dotyczące marek z danej kategorii:

Więcej informacji o raportach superbrands@superbrands.pl , tel. + 48  22 646 26 76

 

Ponad 250 marek przystąpiło do Klubu Superbrands w Polsce. Oto niektóre z nich:

firmy_superbrands

Godło Superbrands

 

Godło Superbrands to graficzny symbol potwierdzający przynależność marki do elitarnego klubu najsilniejszych marek w Polsce. Godło jest jednocześnie najlepszą wizualną rekomendacją nie tylko dla obecnych, lecz również potencjalnych użytkowników produktu czy usługi. Od wielu lat marki podkreślają przynależność do Klubu, zamieszczając Godło Superbrands na swoich produktach, w materiałach korespondencyjnych z klientami i kontrahentami, a także w ogólnopolskich kampaniach reklamowych.

62,8% konsumentów chętniej sięga po markę, przy której znajduje się Godło Superbrands
Badanie CAWI, n=15 034, ARC Rynek i Opinia, wrzesień 2016

 

jakosc,zaufanie,reputacja-chart godlo-badanie-wykres

 

Album Superbrands

Album Superbrands nazywany jest na świecie „biblią brandingu”. Ukazuje drogę do sukcesu najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na rynku oraz zawiera artykuły dotyczące idei brandingu napisane przez ekspertów tej dziedziny.

Nakład Albumu wynoszący 3000 egzemplarzy dystrybuowany jest pomiędzy członkami Klubu Superbrands i ich kontrahentami oraz czołowymi liderami opinii – ekspertami ds. marketingu i brandingu, prezesami i dyrektorami marketingu największych firm w Polsce, dziennikarzami zajmujących się tematyką marketingu, agencjami reklamowymi i PR oraz uczelnianymi bibliotekami.

Na życzenie Klubowiczów Album może mieć personalizowaną obwolutę, a case study marki może trafić do osobnego folderu reklamowego przeznaczonego dla kontrahentów właściciela marki.

Historie wszystkich marek zamieszczone w Albumach Superbrands Polska można przeczytać TU.

Gala Superbrands

Gala Superbrands jest wyjątkową okazją do spotkania przedstawicieli świata biznesu, marketingu, kultury i show biznesu w uroczystej atmosferze. Wręczeniu złotych statuetek Superbrands dla najsilniejszych marek na rynku polskim, reprezentowanych przez zarządy firm, towarzyszy przyznanie Nagrody Honorowej Superbrands dla osoby mającej szczególne zasługi w budowaniu wizerunku Polski.

Gala Superbrands 2019 odbyła się 9 maja 2019 r. w Hotelu Hilton w Warszawie. Nagroda honorowa, która corocznie jest przyznawana osobie, promującej wizerunek Polski za granicą trafiła w ręce Pana  Pawła Pawlikowskiego- reżysera i scenarzysty, wybitnej osobowości świata filmowego. Patronat Honorowy nad Galą sprawował Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Pan Rafał Trzaskowski. Partnerami Gali byli: AMS, ARC, Communication Unlimited, Dragon Rouge, KinAds, Stratosfera, IAA, SGH, DPD, Forbes, Forbes Women, IMM, Newsweek, Proto, SHOW, THINKTANK, TOK FM, Twój Styl.

Gala Superbrands 2018 odbyła się 24 maja 2018 r. w Hotelu Europejskim w Warszawie. Nagroda honorowa, przyznana osobie, która najlepiej promuje wizerunek Polski za granicą trafiła w ręce Janiny Ochojskiej – działaczki społecznej i twórczyni Polskiej Akcji Humaniarnej (PAH). Partnerami Gali byli: THINKTANK, Agora, Proto, IMM i MMP.

 

Gala Superbrands edycji 2016/17 odbyła się 17 maja 2017 roku w Hotelu Sheraton. Nagroda Honorowa, przyznana osobie, która najlepiej promuje wizerunek nowoczesnej marki Polska za granicą, trafiła w ręce Krzysztofa Pendereckiego. Partnerami Gali byli Gaspol, ElPadre i EDC.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z ubiegłorocznych gal:
X Gala Superbrands (2016)

IX Gala Superbrands (2015)

VIII Gala Superbrands (2014)

VII Gala Superbrands (2013)

VI Gala Superbrands (2012)

V Gala Superbrands (2011)

IV Gala Superbrands (2010)

III Gala Superbrands (2008)

II Gala Superbrands (2006)

I Gala Superbrands (2005)

Raport z badania

Raport dla kategorii, w której nagrodzona została marka będzie prezentował wskaźniki takie jak znajomość, korzystanie, polecanie oraz odradzanie. Wyniki przedstawione są na tle kategorii oraz w przecięciu przez płeć i wiek.

Networking

Dla członków Klubu Superbrands organizowane są spotkania networkingowe – kameralne wydarzenia dedykowane kadrze zarządzającej (członkom zarządów, dyrektorom marketingu) firm będących właścicielami marek uczestniczących w Klubie. Spotkania networkingowe pomagają nawiązać relacje biznesowe i prywatne wśród uczestników Klubu. Udział w warsztatach prowadzonych przez doświadczonych strategów CPC pozwala na wypracowanie wstępnych pomysłów na wspólne aktywności między markami zrzeszonymi w Klubie.

Kampania reklamowa

W ramach ogólnopolskiej kampanii kinowej (400 tysięcy odbiorców) oraz outdoorowej (City Light na warszawskich przystankach) prezentowane będą logotypy marek należących do Klubu.