Kotarbiński Jacek, dr inż.

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni

Jacek Kotarbiński

Jeden z kluczowych polskich ekspertów w zakresie strategii, marketingu i innowacji.

Uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju marek, innowacji i zarządzania sprzedażą z ponad 30-letnim, praktycznym doświadczeniem. Mentor startupów i firm technologicznych. Doktor ekonomii i finansów. Adiunkt Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni (WSAiB). Pełnomocnik Prezydenta WSAiB ds. Innowacji i Strategii.

Praktycznie i aktywnie wspiera przedsiębiorstwa w obszarze innowacji i rozwoju. Wielokrotnie wymieniany w rankingu najważniejszych Polskich Osobowości Marketingu opracowanego przez „Widoczni.com”. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Uznany przez Whitepress za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób branży Interaktywnej w Polsce. Wymieniany wśród najbardziej wpływowych osób polskiego LinkedIn. Juror konkursów Superbrands, Effie Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Członek zespołu Copy Advice przy Radzie Etyki Reklamy. Członek rady merytorycznej Open Eyes Economy.

Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, „Sztuka Marketingu” (bestseller iTunes w kategorii Biznes), „Druga Sztuka Marketingu”, „Trzecia Sztuka Marketingu”, „Marka 5.0”, „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego”. Ceniony keynote TEDx i konferencji branżowych, wykładowca na studiach stacjonarnych, podyplomowych i MBA.