Goch-Kenawy Paulina

Ekspert niezależny

paulina_goch-kenawy

Niezależna konsultantka i semiotyczka, zajmująca się strategiami i insightami kulturowymi wykorzystywanymi w procesach zarządzania marką – UX, CX, strategią komunikacji, strategią rozwoju marek oraz produktów. Pracowała dla klientów z branży telekomunikacyjnej, FMCG, farmaceutycznej, finansowej, NGO oraz dla podmiotów administracji publicznej. Prowadzi projekty na rynku krajowym i rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jako ekspert uczestniczy również w projektach globalnych. Autorka bloga Semiosfera oraz licznych tekstów, m.in. dla „Harvard Business Review”, „Marketing w Praktyce”, „Świat Hoteli” oraz internetowych serwisów branżowych: Marketing przy Kawie, Nowy Marketing. Prelegentka konferencji, w tym międzynarodowej konferencji poświęconej semiotyce komercyjnej i innowacji – Semiofest, Kongresu PTBRiO oraz Impact Academy („Kultura źródłem innowacji marki”).