Rusza kolejna edycja projektu, w ramach którego konsumenci i eksperci co roku wyłaniają najsilniejsze marki na polskim rynku.
Najpierw w badaniu realizowanym przez ARC Rynek i Opinia z długiej listy niemal 3 tysięcy marek konsumenckich, reprezentujących ponad 100 kategorii produktów i usług, 3,5 tysiąca respondentów wybierze te, którym najbliżej ich zdaniem do definicji Superbrands. Międzynarodowa wykładnia mówi o marce, która „osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają, a korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.
Następnym krokiem będzie poddanie listy tak wyłonionych kandydatów do tytułu Superbrands Polska weryfikacji Rady Marek – 40-osobowego gremium doradczego, złożonego z uznanych ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ostateczny wynik będzie wypadkową wyboru konsumentów i oceny praktyków.
Za wybór marek biznesowych odpowiada Konfederacja Lewiatan – najbardziej wpływowa polska organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Punktem wyjścia będzie długa lista ponad 2 tysięcy marek korporacji i B2B, ocenianych w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, standardów relacji, innowacyjności oraz zaangażowania społecznego.
Marki konsumenckie i biznesowe, które przejdą zwycięsko przez proces certyfikacji, zostaną wyróżnione tytułami – odpowiednio: Superbrands i Business Superbrands Polska 2024 – którymi mogą posługiwać się w swojej komunikacji marketingowej. Otrzymają także zaproszenie do Klubu Superbrands, w ramach którego zyskają licencję na wykorzystanie Godła Superbrands i Business Superbrands Polska 2024, możliwość opublikowania studium przypadku marki w Albumie Superbrands, udziału w uroczystej Gali Finałowej i wielu innych.
Sprawdź, czy Twoja marka jest na długiej liście – napisz lub zadzwoń do nas:
Beata Pajda
Project Director
beata.pajda@superbrands.pl
+48 728 350 936