Sobieraj Olga

Przedsiębiorca, marketingowiec, członek rad nadzorczych, mentor MIT EF, ekspert Rady Marek Superbrands

Olga Sobieraj

Doświadczona w zarządzaniu agencją reklamową, budowaniu strategii brand marketingowych, strategii komunikacji i sprzedaży B2B i B2C w Europie Środkowej i Rosji, w kanałach offline i online. Wyznaje zasadę „Sales Overnight, Brand Overtime”. Przez 17 lat związana z Agencją Ogilvy, od 2013 roku w roli CEO, następnie odpowiedzialna za marketing w AmRest w CE dla marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut, Burger King. Współtworzone strategie udokumentowane zostały wynikami sprzedaży i nagrodami Effie, Cannes Lions, SABRE PR, Superbrands. Od 5 lat prowadzi agencję doradztwa marketingowego, realizując projekty strategiczne dla klientów głównie z sektora retail B2C w Polsce, Rosji i EU oraz dla polskich agencji komunikacji marketingowej i startupów. Współpracuje z funduszem MIT EF. Jest doświadczonym członkiem rad nadzorczych i ekspertem Rady Marek Superbrands, w latach 2013–2015 była członkiem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, a wcześniej członkiem Komitetu Organizacyjnego Effie i czterokrotnym jurorem Effie. Absolwentka SGH w Warszawie na wydziałach: finanse i bankowość oraz zarządzanie i marketing, a także podyplomowych studiów w Institut Français de Gestion (MBA).