Mońka Beata

Business Partner, BPS, Ringier Axel Springer Polska

beata-monka

Ekonomistka (SGH i Swinburne University of Technology). Specjalizacja: business development, transformacja, M&A, komunikacja. Zarządzała firmami w wiodących grupach z sektora TMTE (m.in.: Omnicom/DDB Group, Axel Springer Polska, WPP holding / Y&R Brands, CANAL+ / Vivendi, GBC); założycielka firmy doradczej BMBC. Czlonkini RN. Członkini Komitetu Sterującego i Komitetu Audytu RBI /Oddział w Polsce. Certfikowany Mentor EMCC. Ekspertka UE ds. SME i innowacji; członek komisji PKOl i YPO (Chapter Chair YPO Gold). Współautorka studiów podyplomowych (Akademia Przywództwa Kobiet) i wykładowca Akademii L. Koźmińskiego. Pomysłodawczyni i współorganizatorka BrandMe CEO i innych inicjatyw skupionych wokół promowania i rozwijania autentycznego przywództwa. Motto życiowe: „Never underestimate the power of passion”.