Staniszewski Marek

Heuristica

marek-staniszewski

Pasjonat komunikacji, brandingu, filozofii i storytellingu. Doświadczenia zawodowe, z których korzysta w założonym przez siebie think tanku Heuristica, zdobywał w oddziałach największych grup komunikacyjnych działających w Polsce (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako CMO (Canal+). Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator, autor. Prowadził zajęcia m.in. w: ICAN Institute – HBR, IBD Business School, SWPS, WSKiM, SMR, Akademii Questus, Akademii Vistula oraz Szkole Strategii Marki SKM/SAR. Juror w konkursach: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Autor wielu publikacji nt. strategii oraz książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii”, współautor „Portretu klienta”. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Należy do założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i twórca Farmy Inwencji, założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Twórca narzędzi trenerskich: Karty Inwencji, Karty Opowieści, Karty Transformacji.