Staniszewski Marek

Heuristica, właściciel

Marek Staniszewski

Pasjonat strategii, brandingu, filozofii i storytellingu. Doświadczenia zawodowe, z których korzysta w założonym przez siebie think tanku Heuristica, zdobywał w oddziałach największych grup komunikacyjnych działających w Polsce (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako CMO (Canal+). 

Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator, autor, publicysta. 

Guest speaker w Canterbury Church University. Prowadzi zajęcia również m.in. w: ICAN Institute, IBD Business School, SWPS, Akademii Questus oraz oraz Szkole Strategii Marki SKM/SAR. Poprzednio również w WSKiM, Szkoła Mistrzów Reklamy, Akademia Vistula 

Juror w konkursach: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Autor wielu publikacji nt. strategii oraz książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii”, współautor „Portretu klienta”. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Należy do założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i twórca Farmy Inwencji, założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Twórca narzędzi trenerskich: Karty Inwencji, Ko-Kartki, Karty Opowieści, Karty Transformacji.