Małgorzata Lubelska

Dyrektor Marketingu Grupa Żywiec

mid_malgorzatalubelska

Objęła stanowisko Dyrektora ds. Marketingu Grupy Żywiec S.A w sierpniu 2011 r. W roku 2012 z sukcesem wprowadziła na rynek dwie innowacje produktowe Radler Warka i Desperados Red. Przygotowała kampanię Warki „Do Hymnu”. Wcześniej przez 17 lat zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co. W latach 1999-2006 zajmowała stanowisko dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, na którym opracowała i wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos oraz strategię integracji portfela po przejęciu firmy Star Foods. W latach 2006 – 2009, pełniła funkcję Dyrektora Marketingu Frito Lay w Rosji. W tym czasie wdrożyła lokalną strategię komunikacji oraz innowacji dla marki Lay’s dzięki której sprzedaż tej marki podwoiła się. Wprowadziła również na rynek Xrusteam, która zdobyła pozycję lidera w segmencie snaków zbożowych. Od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co. Opracowała i wdrożyła nową strategię dla portfela marek, stworzyła nowe kampanie reklamowe dla wszystkich wspieranych brandów, wprowadziła na rynek unikalne w Rosji i dla PepsiCo opakowanie elopak slim curve dla marki Tonus oraz wdrożyła korporacyjny system zarządzania projektami. Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).