Korolec Olga
Chief Marketing Officer & Group Sustainability Director

Studiowała we Włoszech na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) i Istituto Europeo del Design w Mediolanie (zarządzanie i marketing). Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie, przez ponad 14 lat, pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji. W Telekomunikacji Polskiej pełniła funkcję zastępcy dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej i odpowiadała za m.in. strategię i rebranding marki. W Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor zarządzający portfelem marek odpowiadała za kluczowe marki. Następnie w ITI Neovison, jako wiceprezes zarządu ds. marketingu, rozwijała platformę cyfrową „telewizję nowej generacji n”. Od 2011 r. była partnerem w firmie Brand Insight, specjalizującej się w doradztwie – w zakresie marketingu strategicznego. Realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International, AgrosNova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga, T-Mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych. Od maja 2016 r. pełni funkcję dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska.