Kotarbiński Jacek, dr inż.

Jeden z kluczowych polskich ekspertów w zakresie marketingu i innowacji

Jacek Kotarbiński

Ekspert z zakresu strategii, zarządzania marką, komercjalizacji innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktor ekonomii i finansów. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/ Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Gdańskiego. Adiunkt Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. 

Od 1990 roku praktycznie i aktywnie wspiera przedsiębiorstwa w obszarze innowacji i rozwoju. Gość specjalny wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca zarządów. Mentor startupów w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni i Inkubatorze „Starter” w Gdańsku. Juror konkursów Superbrands, Effie Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Członek zespołu Copy Advice przy Radzie Etyki Reklamy. Członek rady merytorycznej Open Eyes Economy.  

Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, „Sztuka Marketingu” (bestseller iTunes w kategorii Biznes), „Druga Sztuka Marketingu”, „Trzecia Sztuka Marketingu”, „Marka 5.0”, „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi Profesjonalne i Firmowe”. Felietonista „Forbes Polska”, Autor publikacji  „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Komentator serwisów „Wirtualna Polska”,  „Nowy Marketing”. Pomysłodawca kultowego fanpage’a „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu – kotarbinski.com.