Staniszewski Marek
Heuristica, właściciel
Pasjonat strategii, brandingu i zastosowań AI w marketingu. Doświadczenia zawodowe zdobywał w oddziałach największych grup komunikacyjnych działających w Polsce (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako CMO (Canal+).
Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator, autor, publicysta. Guest speaker w Canterbury Church University. Wykłada strategię marketingową na SWPS. Prowadził również zajęcia m.in. w: ICAN Institute, IBD Business School, Akademii Questus oraz Szkole Strategii Marki SKM/SAR. WSPA, WSKiM, Szkoła Mistrzów Reklamy, Akademia Vistula.
Juror w konkursach: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Autor wielu publikacji nt. strategii oraz książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii”, współautor „Portretu klienta”.
Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Należy do założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i twórca Farmy Inwencji. Twórca narzędzi trenerskich: Karty Inwencji, Ko-Kartki, Vita Inspira, PersonaliTY, Karty Opowieści, Karty Transformacji.