Maison Dominika
Drofesor psychologii, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

Obok pracy naukowej od początku lat 90-tych zajmuje się praktycznie badaniami społecznymi i marketingowymi, łącząc z sukcesem naukę z praktyką. Założycielka i właścicielka firmy Maison & Partners, specjalizującej się w strategicznych badaniach marketingowych i badaniach społecznych.
Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi na świecie (m.in. USA, Belgia, Włochy, Indonezja). Główne obszary zainteresowań naukowych to: psychologia konsumenta, marketing społeczny, badania skuteczności reklamy oraz rola emocji w reklamie i decyzjach konsumenckich. Jest regularnie zapraszana jako prelegentka na największe wydarzenia reklamowe i marketingowe w Polsce.
Autorka ponad 150 artykułów naukowych, setek tekstów popularno-naukowych oraz kilkunastu książek, między innymi „Psychologia konsumenta" (2014, PWN), „The Psychology of financial consumer behavior" (Springer, 2019), „Qualitative marketing research. Understanding Consumer Behaviour” (Routledge, 2019), „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne” (PWN, 2022). W latach 2003-2008 była prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). W latach 2008-2016 była przedstawicielką na Polskę największej na świecie organizacji badań marketingowych –
ESOMAR. Od 2022 roku jest członkiem Rady Fundacji WWF Polska.