Witek-Hajduk Marzanna K., prof. dr hab.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Marzanna-Witek-Hajduk-thumb

Prof. dr hab., kierownik Katedry Biznesu Międzynarodowego w Kolegium Gospodarki Światowej w SGH Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pomysłodawca i kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Marką, Podyplomowych Studiów Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych, Podyplomowych Studiów zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, a także Podyplomowych Studiów Menadżer Biznesu Międzynarodowego.

Kierownik i wykonawca w licznych projektach badawczych dotyczących problematyki zarządzania marką, w tym strategii marek producentów oraz marek detalistów, międzynarodowych strategii marek z rynków wschodzących, a także aliansów marketingowych, relacji producenci-detaliści, internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw, w tym tzw. digital internationalisation,  oraz modeli biznesu.

Autorka, współautorka lub redaktorka licznych monografii i artykułów m.in. z zakresu zarządzania marką, np.: „Country-of-origin effect in international business: strategiac and consumers perspectives”, „Zarządzanie marką”, „Zarządzanie silną marką”, „Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności” oraz „Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących”.