XIV Edycja Superbrands

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, w Polsce od 2004 r.

Proces Certyfikacji Superbrands 2020
(czyli jak otrzymać wyróżnienie)

Etap I Badanie konsumenckie

Na potrzeby XIV edycji konkursu wykorzystane zostanie badanie konsumenckie, które zostanie zrealizowane w lipcu 2019 r. W ten sposób określony zostanie kluczowy współczynnik, jakim jest Indeks Siły Marki Superbrands, będący różnicą polecania i odradzania marki. Najwyżej ocenione marki w każdej kategorii otrzymają tytuł Superbands 2020.

Zgłoszenie marki do badania konsumenckiego jest BEZPŁATNE.

Superbrands 2020
Wypełnij formularz kontaktowy lub napisz na superbrands@superbrands.pl.

Etap II Obrady Rady Marek

Eksperci wchodzący w skład Rady Marek dzięki swojemu szerszemu spojrzeniu na tematykę związaną z markami są w stanie swoimi głosami dopełnić wyniki badania konsumenckiego. Tytuł Superbrands otrzymają marki, które osiągnęły w głosowaniu Rady Marek ocenę pozytywną na poziomie 50% + 1 wszystkich oddanych głosów.

Poznaj członków Rady Marek

Rada Marek 2019

Etap III  – Wyłonienie Laureatów

O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydują połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek. Wszystkie marki wyróżnione tytułem Superbrands otrzymają list gratulacyjny, możliwość bezpłatnego wykorzystania tytułu w komunikacji wewnętrznej i PR oraz zaproszenie do Klubu Superbrands.

Regulamin bieżącej edycji Konkursu dostępny jest do pobrania.