XIV Edycja Superbrands

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na danym rynku – dzisiaj działa już w blisko 90 krajach.

Proces Certyfikacji Superbrands 2020

(czyli jak otrzymać wyróżnienie)

 

Etap I Badanie konsumenckie

Na potrzeby bieżącej edycji konkursu wykorzystane zostało badanie konsumenckie, które objęło 2 000 marek. Zrealizowane zostało w lipcu 2019 r. metodą CAWI, na próbie N = 10 000 przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. W ten sposób określony został kluczowy współczynnik, jakim jest Indeks Siły Marki Superbrands, będący różnicą polecania i odradzania marki. Najwyżej ocenione marki w każdej kategorii (marki z indeksem powyżej 70% średniej indeksu TOP 3 marek w kategorii) otrzymały tytuł Superbands 2020.


Superbrands tabela

Etap II Obrady Rady Marek

Eksperci wchodzący w skład Rady Marek dzięki swojemu szerszemu spojrzeniu na tematykę zwiazaną z markami są w stanie swoimi głosami dopełnić wyniki badania konsumenckiego. Tytuł Superbrands otrzymały marki, które osiągnęły w głosowaniu Rady Marek ocenę pozytywną na poziomie 50% + 1 wszystkich oddanych głosów. Poznaj członków Rady Marek.


Rada marek

Etap III – Wyłonienie Laureatów

O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek. Wszystkie marki wyróżnione tytułem Superbrands otrzymają list gratulacyjny, możliwość bezpłatnego wykorzystania tytułu w komunikacji wewnętrznej i PR oraz zaproszenie do Klubu Superbrands, które daje nieograniczone możliwości prezentacji wyróżnionych marek.

Regulamin bieżącej edycji Konkursu dostępny jest do pobrania.

Copyright © 2019 Superbrands. Wszelkie prawa zastrzeżone.