Aktualności Superbrands

Znamy wyniki Procesu Certyfikacji XI edycji Superbrands Polska

superbrands_logo

Pierwszy w historii tytuł przyznany marce własnej, awans w wymagającej kategorii i kilku debiutantów. Po 10 edycjach w Polsce metodologia wyłaniania najsilniejszych marek na rynku została zmodyfikowana tak, by w jeszcze większym stopniu uwzględnić głos konsumenta i jego skłonność do polecania ich innym. Na Proces Certyfikacji, tak jak w poprzednich latach, złożyło się badanie konsumenckie…

Agnieszka Radwańska Polką, z której jesteśmy dumni, Mariusz Treliński i Boris Kudlička z nagrodą Culture.pl Superbrands

Laureaci Superbrands 2016

  1.     17. maja, podczas uroczystej gali, statuetki X jubileuszowej edycji Superbrands odebrali przedstawiciele 42 najsilniejszych marek na polskim rynku; 2.     Nagroda honorowa za szczególne zasługi dla promocji marki „Polska” w świecie trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej; 3.     Statuetkę Culture.pl Superbrands, przyznawaną twórcom, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali: Mariusz Treliński i…

Wielkie Marki od Kuchni – najsilniejsze marki zagoszczą na najstarszej uczelni ekonomicznej w Polsce.

sgh_superbrands

10 maja 2016 roku zostało podpisane porozumienie o współpracy między Superbrands Polska a Szkołą Główną Handlową w Warszawie. W ramach Strategicznego Partnerstwa zostanie zrealizowany projekt Wielkie Marki od Kuchni. Wielkie Marki od Kuchni to cykl otwartych seminariów, który ma służyć popularyzacji tematu zarządzania marką. W ramach projektu menedżerowie najskuteczniejszych firm działających w Polsce i za…

Najlepsze marki w Polsce zdaniem konsumentów oraz ekspertów – wyniki Superbrands Polska 2015/16.

LOGOTYPY TOP20kropki2napis

    Google, Lego oraz YouTube ponownie na podium. W zestawieniu TOP20, cztery marki ze wzrostem wyniku rok do roku. W proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ponad 50 ekspertów branżowych, co sprawia, że Superbrands to jedno z najszerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki w Polsce. Organizacja Superbrands od 20…

15 tysięcy Polaków wybiera najlepsze marki – ruszyło badanie konsumenckie do X edycji Superbrands.

Obraz2

Już po raz dziesiąty międzynarodowa organizacja Superbrands wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Projekt już od dwóch edycji objęty jest Patronatem Honorowym Ministra Gospodarki. W ramach Procesu Certyfikacji Superbrands, ARC Rynek i Opinia przeprowadza jedno z szerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki w Polsce. Badanie realizowane jest metodą CAWI na próbie ponad 15 tysięcy respondentów….