Sanowski Paweł

Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów

Paweł Sanowski

 

Studiował na Politechnice Wrocławskiej i w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.  Pracował na rzecz III NFI, TUiR Partner SA oraz TUiR Warta SA. Od 2000 r. tworzy Instytut Monitorowania Mediów. W 2004 r. umieścił IMM na miejscu lidera w branży. W 2004 r. został też współzałożycielem i prezesem wydawnictwa PRoto.pl. W roku 2008, przejął rumuńską spółkę MediaTrust, która w 2015 r. stała się numerem 1 w Rumunii. Był także członkiem rad nadzorczych, w tym spółki K2 Internet SA. Od 2003 r. regularnie wykłada na temat analizy wizerunku m.in. na UW, SGH i London School of PR. Juror wielu konkursów, m.in. Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku, Produkt Turystyczny Roku i Złote Spinacze.

———————————————
Która marka najwięcej dla Ciebie znaczy i dlaczego?

PRoto, czyli marka stworzona przez IMM od podstaw, która została wprowadzona na mocno konkurencyjny rynek – obecnie PRoto jest największym w Polsce opiniotwórczym portalem dla specjalistów z branży PR.