Patkowski Paweł

Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski B&W

 

W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację  marek (Orange, Nju.mobile), planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok.  W agencji reklamowej Lintas jako account director pracował dla: Unilever, Polkomtel, TP, Castrol, Casio, ING Bank Śląski. Juror najważniejszych konkursów marketingowych. Zdobywca wielu nagród m.in. Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Reklamodawca Roku KTR, Superbrands, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Awards, Impactor. Wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”.