Patkowski Paweł

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski B&W

W Orange Polska od 2011r. – odpowiada za strategię i komunikację marketingową B2B i B2C marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director realizował projekty m.in. dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Juror najważniejszych konkursów marketingowych i przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands i członek Kapituły 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.  Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.