Staniszewski Marek

Heuristica, Założyciel

marek_staniszewski_mmm

 

Ekspert w zakresie strategii komunikacji i brandingu. 20 l. doświadczenia w budowaniu marek i badaniu ich kondycji zdobywał m. in. w Ogilvy, Euro RSCG, Young & Rubicam, Havas. Pełnił również obowiązki CMO w Canal+ Cyfrowy. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP,
WSKiM, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy
 Akademii Questus. Współtworzył program i od wielu lat wykłada w Szkole Strategii Marki przy SKM/SAR. Juror w konkursach: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Autor wielu publikacji nt. strategii oraz książek „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, współautor „Portretu klienta”. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Należy do założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”, pomysłodawca Farmy Inwencji, założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.