Staniszewski Marek

Heuristica, Założyciel

marek_staniszewski_mmm

 

Twórca metody rozwojowej: „ Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”.
Pasjonat komunikacji, brandingu, filozofii i storytellingu.
Doświadczenia zawodowe, z którego korzysta w Heuristica zdobywał w oddziałach największych grup komunikacyjnych działających w Polsce (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako CMO (Canal+).
Doradca, trener, inspirator- prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP,
WSKiM, SMR, Akademii Questus, Akademii Vistula, czy Szkole Strategii Marki SKM/SAR. Juror w konkursach: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Autor wielu publikacji nt. strategii oraz książek „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii”, współautor „Portretu klienta”. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Należy do założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”, pomysłodawca i twórca Farmy Inwencji, założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.