Kalkhoff Marcin

Doradca Strategiczny ds. Marketingu i Komunikacji Branddoctor

mid_marcinkalkhoff

 

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Od 2004 konsultant strategicznego zarządzania marką. Tworzył strategie marek i komunikacji m.in. dla RAMY, KNORRA, Absolut Vodka, Bakallandu, Jacka Daniel’sa, Chipity, Ibupromu, Tchibo, Tymbarku czy firm sektora MLM – Tupperware, AMC. Jako Interim Manager m.in. pełnił rolę Dyrektora Marketingu Szpitala Medicover, Dyrektora Strategii w LOWE Warsaw oraz HYPERmedia/ISOBAR, wcześniej, jako Pełnomocnik Zarząd ds. Wizerunku, kierował działem marketingu w Grupie o2 (dziś WP). Twórca i partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, współtwórca klubu strategów marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki” oraz “Praktyka Brandingu”. Jedyny strateg w polsce, który służbowo siedział na Pudelku.