Korolec Olga

Chief Marketing Officer Ringier Axel Springer

olga_korolec_2023

Studiowała m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji na Uniwersytecie Bolońskim we Włoszech oraz zarządzanie i marketing w Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie, przez ponad 14 lat, pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji.

W Telekomunikacji Polskiej pełniła funkcję zastępcy dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej i odpowiadała m.in. za strategię i rebranding marki. W Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor zarządzający portfelem marek odpowiadała za kluczowe marki. Następnie w ITI Neovison, jako wiceprezes zarządu ds. marketingu, rozwijała platformę cyfrową Telewizja Nowej Generacji „n”.

Od 2011 roku była partnerem w zakresie marketingu strategicznego w firmie Brand Insight, specjalizującej się w doradztwie. Realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International, AgrosNova, Wedla, T-Mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych.

Od 2016 roku pełni funkcję CMO w grupie mediowej Ringier Axel Springer, gdzie odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz komunikację marek takich jak Onet, Business Insider, Newsweek, Fakt, Forbes, rozwój oferty subskrypcyjnej Onet Premium.

Od 2019 roku aktywnie promuje i wdraża idee zrównoważonego rozwoju. Stara się budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata.