Korolec Olga

Dyrektor Marketingu Grupy Onet-RAS Polska

korolec-olga-bw

Studiowała we Włoszech na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo  i nauki o komunikacji) ukończyła również Istituto Europeo del Design w Mediolanie na specjalizacji z zarządzania i marketingu. Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie przez ponad 14 lat pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji. W Telekomunikacji Polskiej jako z-ca dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP; w Kompanii Piwowarskiej na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Portfelem Marek była odpowiedzialna za kluczowe marki: Tyskie, Lech, Żubr, Dębowe Mocne,  a następnie  w ITI Neovison jako vice prezes zarządu ds marketingu rozwijała platformę cyfrową „telewizję nowej genracji n”. Od 2011 roku była partnerem w firmie Brand Insight specjalizującej się w doradztwie z marketingu strategicznego, gdzie realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International (projekt dla 130 krajów), AgrosNova, Wedel, Ekstraklasa, Samsung, T-mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania marek, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych. Od maja tego roku objęła funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Onet RAS Polska.