Markowski Grzegorz

Partner Corporate Profiles Consulting

mid_grzegorzmarkowski

 

Trudno powiedzieć jaki jest ukryty sens faktu, że zawodowo wiążę się zawsze z firmami z nazwą na trzy litery: ARC i SMG/KRC gdzie uczyłem się rozumieć polskiego konsumenta, następnie DDB, gdzie jako Dyrektor Strategii zajmowałem się współtworzeniem komunikacji dla wszystkich marek Agencji. Zasadzie tej pozostałem jednak wierny i dziś z radością współtworzę CPC, firmę zajmującą się brand consultingiem. Opisana ścieżka zawodowa dała mi unikalną okazję uczestnictwa w budowaniu marek na różnych etapach tego procesu i szansę pracy dla wielkich korporacji (Kraft, Play, Unilever, Kompania Piwowarska) jak i przedsięwzięć lokalnych. By uniknąć ryzyka widzenia świata wyłącznie przez pryzmat marketingu szukam innej perspektywy na Polskę i Polaków tworząc i uczestnicząc w programach radiowych i telewizyjnych (TVN 24: „Szkło Kontaktowe”) .