Witek-Hajduk Marzanna, dr hab.

Profesor Nadzwyczajny Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Marzanna-Witek-Hajduk-thumb

 

Profesor nadzwyczajny SGH w Warszawie, pracownik Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Kolegium Gospodarki Światowej. Pomysłodawca i kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Marką, Podyplomowych Studiów Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych oraz Podyplomowych Studiów Biznesu na Rynkach Wschodzących Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Przez kilka lat kierownik Doctoral Programme in Management and Economics w KGŚ, SGH. Uczestniczyła w licznych projektach badawczych dotyczących problematyki zarządzania marką, w tym strategii marek producentów oraz marek detalistów, międzynarodowych strategii marek z rynków wschodzących, a także aliansów marketingowych, relacji producenci-detaliści, internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw oraz modeli biznesu. Autorka, współautorka lub redaktorka licznych monografii i artykułów z zakresu zarządzania.