Kall Jacek, dr hab.

Profesor Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

jacek kall

 

Dr hab. Jacek Kall jest profesorem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, a jednocześnie stale współpracuje z Soul&Mind Group, oferującą usługi brand design. Jest autorem kilku poczytnych publikacji z zakresu brandingu i komunikacji marketingowej (m.in. Reklama, Silna marka-istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem marek, Zarządzanie marką, Strategia reklamowa oraz najnowszej Branding na smartfonach. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych m.in. w SGH, a także na Uniwersytetach w Jenie oraz Paderborn (Niemcy). W przeszłości juror w kilku festiwalach i konkursach reklamy. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

———————————————
Która marka najwięcej dla Ciebie znaczy i dlaczego?


Niezmiennie GOOGLE. Trudno wyobrazić sobie życia bez ich produktów. Albo inaczej: biorąc pod uwagę wszystko to, co Google oferuje, zniknięcie tej marki byłoby (przynajmniej dla mnie) najbardziej odczuwalne.