Czartoryska-Żak Marta

CMO grupy PeP – Polskie e-Płatności. Strateg i specjalista ds. brandingu

Marta Czartoryska-Żak

Z rynkiem reklamowym związana od 1992 roku. Pracowała między innymi w agencjach Young&Rubicam Poland oraz Grupie DDB Warszawa. Od 2008 roku zajmuje się marketingiem w spółkach medialnych jako m.in. Dyrektor Marketingu i Komunikacji Grupy Onet, Dyrektor ds. Komunikacji Multikina, Dyrektor ds. Online i Marketingu Strategicznego, Członek Zarządu w Grupie Eurozet oraz Vp CMO Grupy Wirtualna Polska, CMO DesaUnicumWarszawa i grupy Desa S.A. oraz członek Advisory Board Movens Capital VC. 

Laureatka Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 roku i Grand Prix Effie oraz nagrody głównej konkursu w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE. Jej kampania zdobyła Złoty Laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii ,,Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector” prestiżowego, międzynarodowego konkursu Transform Awards. Rebranding Wirtualnej Polski uznano za najlepszy w rankingu magazynu „Press”, markę WP uhonorowano również tytułami „Superbrands 2015/2016/2017” oraz „Created in Poland Superbrands 2015/2016/2017”. 

Jest jurorem konkursów SAR: Effie oraz Innovation award. Zasiada w jury licznych konkursów branżowych m.in. w kapitule i jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku i Bizneswoman Roku.