Czartoryska-Żak Marta

Strateg i specjalista od brandingu, CMO Desa Unicum oraz grupy Desa S.A., Advisory board Movens Capital VC

Marta Czartoryska-Żak

Z rynkiem reklamowym związana od 1992 roku. Pracowała między innymi w agencjach Youn­g&Rubican Poland oraz Grupie DDB Warsza­wa. Od 2008 roku zajmuje się marketingiem w spółkach medialnych jako m.in. Dyrektor Marketingu i Komunikacji Grupy Onet, Dyrektor ds.Komunikacji Multikina, Dyrektor ds. Online i Marketingu Strategicznego, Członek Zarządu w Grupie Eurozet oraz Vp CMO Grupy Wirtualna Polska. Laureatka Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 roku i Grand Prix Effie oraz nagrody głównej konkursu w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE. Ponadto jej kampania dobyła złoty laur w ka­tegorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii ,,Best visual identity from the technology, media & telecommunica­tions sector” – prestiżowego, międzynarodowego konkursu Transform Awards. Rebranding Wirtualnej Polski uznano za najlepszy w rankin­gu magazynu „Press”, markę WP uhonorowano również tytułami „Su­perbrands 2015/2016/2017” oraz „Created in Poland Superbrands 2015/2016/2017”. Jest jurorem konkursów SAR: Effie oraz Innovation award. Zasiada w jury licznych konkursów branżowych m.in. w kapi­tule jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku i Bizneswomen Roku.