15 tysięcy Polaków wybiera najlepsze marki – ruszyło badanie konsumenckie do X edycji Superbrands.

Już po raz dziesiąty międzynarodowa organizacja Superbrands wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Projekt już od dwóch edycji objęty jest Patronatem Honorowym Ministra Gospodarki.

W ramach Procesu Certyfikacji Superbrands, ARC Rynek i Opinia przeprowadza jedno z szerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki w Polsce. Badanie realizowane jest metodą CAWI na próbie ponad 15 tysięcy respondentów. Łącznie ocenionych zostanie ponad 2300 marek ze 110 kategorii.

Po badaniu konsumenckim, marki zostaną poddane ocenie eksperckiej przez przedstawicieli Rady Marek Superbrands. Ostateczne wyniki pokazujące, które marki otrzymały tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands poznamy w połowie listopada b.r. Wtedy też dostępne będą raporty dla każdej kategorii.

W raportach znajdą się informacje dotyczące pozycji marki na tle konkurencji:

– poziom znajomości top-of-mind oraz wspomaganej
– wskaźnik oraz profil rekomendacji
– wskaźniki kapitału marki.

Wszyscy laureaci Procesu Certyfikacji otrzymają bezpłatny tytuł oraz zaproszenie do Klubu Superbrands, w ramach którego publikowany jest album prezentujący case study najsilniejszych marek, a członkowie spotykają się na uroczystej gali w maju 2016 r.

Życzymy, żeby Państwa marki znalazły się w gronie tegorocznych laureatów!

Obraz2